Francesco schreef:tot een hele tijd geleden veranderde de kleur van het icoontje voor een forum/subforum/onderwerp van zodra ik het onderwerp had geopend. Nu gebeurt dit pas nadat ik opniew inlog; bovendien vlieg ik er soms uit (wordt automatisch uitgelogd) als ik F5 (refresh page) druk (indien niet help dit toch niet; kleur blijft). Ligt dat aan mij? Ik moet er wel bij zeggen dat mijn firewall zeer streng staat (is nodig tegenwoordig) en dat de kans groot is dat cookies niet verzonden geraken, kan het daar aan liggen of hebben ook anderen dit al opgemerkt?
Dirk schreef:Apple rules!
Francesco schreef:Pieter je begrijpt me verkeerd: idd zie je alleen maar kleurtjes als je aanlogt, maar wat er mis is , is dat ze niet veranderen (van rood naar wit) nadat ik een post gelezen heb (als ik ben ingelogd), tenzij ik eerst uitlog en dan opnieuw inlog. Maw de aanduiding 'gelezen' wordt niet ge-refreshed.
Ondertussen weet ik dat het aan de PC ligt, want efkes proberen op het werk (eenmalig, Ludo) toont dat hier wel alles normaal is.
Ludo schreef:Dus ...
Andere PC kopen en probleem is opgelost.
(Gepost van thuis, Francesco, want ik had nog verlof staan van 2007.)
Francesco schreef:En met dat nieuwe forum blijken die kleurtjes terug OK te zijn (ook op die 'ouwe' PC, met Norman, niks veranderd tenzij er een automatische update is gebeurd. Met 1 uitzondering: dat bericht van Pieter met technische details over de nieuwe versie va phpBB blijft hardnekkig rood staan, hoe vaak ik het ook open doe. Wat me doet concluderen dat die nieuwe versie echt waar fantastich is: een bericht blijft rood tot ge het snapt! Eat your heart out, L&H!
Terug naar Commentaren & Suggesties
Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 1 gast